El.parduotuvė. Ar jos reikia?
Ar reikia el.parduotuvės norint parduoti? Taip. Ar užtenka el.parduotuvės norint parduoti? Ne.
ĄEL. PARDUOTUVĖ. Ar jos reikia? O gal užtenka socialinių tinklų pardavimams?
Aš vienarekšmiškai teigiu - reikia.
Pirmas ir vienintelis dalykas į kurį telpa visi pliusai - patogumas. Daug žmonių tiesiog nori nusipirkti daiktą nebendraujant su pardavėju. Aš viena iš tų žmonių.
Nereikia daryti pavedimų rankiniu būdu. Prekių katalogas daug konkretesnis, viskas vienoje vietoje, pagal kategorijas. ️Todėl el.parduotuvė yra didelis ir riebus pliusas prekiniam ženklui, žinoma, jeigu ji yra patogi ir patraukli. ️
Bet el.parduotuvės turėjimas nereiškia, kad pardavimai plauks kaip vanduo iš kibiro. Šiais laikais el.parduotuvę susikurti gali bet kas, tikrai, ir tai vyksta. Todėl norint parduoti, reikia išsiskirti. Susipažinti ir apšildyti savo auditoriją ne vien plikomis prekėmis, bet visu procesu arba kažkuo savitu.
Prekės nugulimas el.parduotuvėje yra tik vienas taškelis iš viso paveikslo. Dar reikia, kad tas taškelis pasiektų tinkamą žmogų, ir ne bet kaip, o sudomintų. Ir tai yra sunkus darbas.Mažiems kūrėjams labai svarbu rasti ryšį su žmogumi ir parodyti savitumą. Todėl ne kiekviena el.parduotuvė bus sėkminga. Bet nuoseklus darbas, ryšio kūrimas, proceso dalinimasis bei savitumo iškėlimas aukščiau plikų produktų - tai, manau, ir yra raktas į sėkmę.
Taiiii bandau atrakinti šią skrynelę ir aš, su jūsų pagalba bei palaikymu !